Welkom bij de NS Community!
Er is wel degelijk weer een storing, sinds gisterenavond al. Ligt dus niet aan jou.
Bellen heeft weinig zin in zo’n geval. Via chat zou je het nog (met een hoop geduld) kunnen proberen als je iets geregeld wilt hebben zoals een Klassewissel of Samenreiskorting, of je abonnement wijzigen.
Dank je wel! Zou wel fijn zijn als NS die storing ergens meldt...
Gisteren kreeg ik op een gegeven moment (na enkele minuten naar een draaiend rondje kijken) een melding “Door een technische fout kunnen we u helaas geen toegang geven tot Mijn NS”. De NS app gaf het na een paar seconden al op (Probeer opnieuw).
Dank je wel! Zou wel fijn zijn als NS die storing ergens meldt...
Storingen bij Mijn NS zijn helaas zeer frequent. Bedrijf krijgt het maar niet voor elkaar om dit definitief op te lossen.
Kan in ieder geval al 2 dagen niet bij Mijn gegevens in de NS app. Is er weer storing???
Hey 563gie. Welkom bij de NS Community. Naar mijn weten is er geen storing die hierbij zou passen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de Klantenservice zodat mijn collega's je verder kunnen helpen.
Jaja, we zitten al een half uur te wachten op klantenservice, worden we na een half uur eruit gegooid…….grrrr