beantwoord

Ik kan niet in mijn reishistorie

  • 19 April 2022
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Dag, ik kom niet in mijn reishistorie. Hoe kan dat? Vorige week lukte het ook niet en toen ik telefonisch contact daarover opnam, hoorde ik dat er een storing was, maar ik kom er nu weer (nog steeds) niet in…

Ik wil graag mijn reishistorie zien van afgelopen 8 weken. Hopelijk kan ik snel antwoord krijgen!

icon

Beste antwoord door Thom 19 April 2022, 09:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt wel een snel antwoord maar niet het antwoord wat u hoopt te krijgen. Er is veel en langdurig storing en het duurt al en wellicht ook nog een tijdje. Reishistorie werkt soms wel via de site maar niet via de app. Succes helaas niet gegarandeerd.

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij ook al meerdere keren om gevraagd. Maar waarom staat er op www.ns.nl geen mededeling dat er een langdurige storing is met betrekking tot de reishistorie?? Er zijn hier op dit forum al inmiddels veel (onnodige) topics over. Dit is niet klantvriendelijk.

Reputatie 7
Badge +1

Voor dat laatste moet je dus bepaald niet bij NS zijn. Zie de gebeurtenissen van 3 - 4. Verder denk ik dat gebrek aan -deskundig genoeg- personeel, zoals zo vaak in de hele IT-sector ook wel een rol zal spelen en dat dit nou niet het eerste is wat dan prioriteit zal hebben.

Reageer