Skip to main content
vraag

Inloggen community met Mijn NS niet mogelijk

  • 30 June 2024
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Indien ik probeer in te loggen bij de community met mijn NS krijg ik de onderstaande melding.

 

Kan daar iets aan gedaan worden?

7 reacties

Badge +3

Het probleem is bekend, als ik het probeer dezelfde melding.

 

Reputatie 1

N.B. Je wordt wel ongemerkt ingelogd op de andere prive-gedeeltes van ns.nl.

Ik heb jullie alle drie een privébericht gestuurd met de vraag of jullie een HAR-file willen aanmaken. Ik hoop het probleem snel te kunnen verhelpen!

Badge +3

@Melissa NS Ik heb zo’n HAR bestand (netwerk-trace) aangemaakt, maar die zal voor iedereen waarschijnlijk hetzelfde zijn.

Probeer het maar… Utloggen, dan weer inloggen en Mijn NS kiezen, en voilá daar is je foutmelding.

De optie inloggen met Facebook doet het al langer niet meer 

 

Reputatie 6
Badge +2

Er is inmiddels iets aangepast waardoor het inloggen via Mijn NS nu wel zou moeten lukken. Zouden jullie willen kijken of het nu wel weer lukt?

Reputatie 1

Werkt nog niet.

Getest op Android 13; Nokia G10 Build/TP1A.220624.014 met Chrome 126.0.6478.122 .

Voor iedere test alle cookies etc. gewist.

 

Test 1:

Eerst naar community.ns.nl. Inloggen met MijnNS. Forum-authenticatie mislukt. Dan naar ns.nl. Daar blijk ik dan wel ingelogd.

 

Test 2:

Omgekeerde route ook gevolgd. Eerst naar ns.nl. Inloggen OK (MijnNS beschikbaar). Dan naar community.ns.nl. Knop inloggen met MijnNS gebruikt. Wachtwoord niet meer nodig. Direct forum-authenticatie mislukt.

 

Reputatie 6
Badge +2

Jammer dat het nog niet opgelost is. Ik ga het terugkoppelen en houd je op de hoogte!

Reageer