beantwoord

Inloggen Mijn NS foutmelding, klantenservice heeft geen oplossing

  • 28 November 2023
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Inloggen op Mijn NS werkt niet. Niet via Firefox en ook niet via Chrome. Niet via het thuis netwerk en niet via het mobiel netwerk.

De klantenservice laat mij een nieuw wachtwoord aanmaken. Dat zou het moeten verhelpen. Ik kan een nieuw wachtwoord instellen maar vervolgens krijg ik de zelfde foutmelding. De klantenservice zegt dat het door mijn netwerk komt. Maar heeft mij daarom al gebruik laten maken van mijn mobiele netwerk. En dat werkt dus ook niet.

Ik heb naar de IT gevraagd maar de klantenservice zegt dat de IT afdeling niet gaat helpen.

Hoe kan ik wel weer inloggen op mijn ns?

 

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 28 November 2023, 19:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey MarioOV en welkom op de NS Community! 

Heel vreemd dat je niet kunt inloggen! Daar zou zeker wel een oplossing voor moeten zijn. Is jouw account ook al verwijderd en opnieuw aangemaakt? Dit kun je ook bij onze klantenservice aanvragen. Mocht dat ook niet de oplossing zijn voor het probleem, dan wil ik je vragen om deze afbeelding (met de link) te sturen via X of Facebook. Want onze IT-afdeling moet daar dan zeker wel even naar kijken.

Badge +3

Wat krijg je als je rechtstreeks naar https://www.ns.nl/mijnns#/dashboard gaat?

Ik mag hopen de login-pagina, waar je wachtwoord vervolgens gewoon geaccepteerd wordt..

Staat rechtsboven wel (een deel van) je e-mailadres bij het poppetje? Dan ben je in ieder geval ingelogd. Tik daar eens op om uit te loggen.

Je NS cookies verwijderen wil ook nog wel eens helpen, zo niet dan is er iets mis met je account.

Hey MarioOV en welkom op de NS Community! 

Heel vreemd dat je niet kunt inloggen! Daar zou zeker wel een oplossing voor moeten zijn. Is jouw account ook al verwijderd en opnieuw aangemaakt? Dit kun je ook bij onze klantenservice aanvragen. Mocht dat ook niet de oplossing zijn voor het probleem, dan wil ik je vragen om deze afbeelding (met de link) te sturen via X of Facebook. Want onze IT-afdeling moet daar dan zeker wel even naar kijken.

Ik heb mijn account laten verwijderen en vervolgens een nieuw account laten aanmaken. Dat werkt. Bedankt!

Wat krijg je als je rechtstreeks naar https://www.ns.nl/mijnns#/dashboard gaat?

Ik mag hopen de login-pagina, waar je wachtwoord vervolgens gewoon geaccepteerd wordt..

Staat rechtsboven wel (een deel van) je e-mailadres bij het poppetje? Dan ben je in ieder geval ingelogd. Tik daar eens op om uit te loggen.

Je NS cookies verwijderen wil ook nog wel eens helpen, zo niet dan is er iets mis met je account.

Bedankt voor deze tips. Ik heb inmiddels mijn account laten verwijderen en een nieuwe aangemaakt. Dus dit kan ik niet meer proberen. Maar wellicht een volgende keer want dit is niet de eerste keer dat het inloggen een foutmelding gaf.

Reputatie 7
Badge +3

Je NS cookies verwijderen wil ook nog wel eens helpen, zo niet dan is er iets mis met je account.

Cookies verwijderen is ook bij andere problemen nog wel eens de oplossing. Zo had ik (en zo te zien op X nog meer klanten) een probleem dat Ziggo GO het niet deed, kon geen verbinding maken met Ziggo was de melding. Na verwijderen van Ziggo cookies deed alles het weer prima. Ook daar gaf de Ziggo webcare advies een nieuw wachtwoord aan te maken, wat geen zier hielp. 

Reputatie 7
Badge +1

Het eerste wat je altijd moet doe bij websites die zich vreemd gedragen is cookies voor die website verwijderen en browsercache legen. Helpt ook vaak op ns.nl en www.nsinternational.com.

Reageer