Skip to main content

Als ik al mijn gegevens invul krijg ik de melding dat mijn adres niet is gevonden en deze handmatig moet invullen. Ook al doe ik dit krijg ik steeds dezelfde melding en kan ik niet verder.

Hallo Francis10 en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat je adres niet kan worden gevonden door ons systeem. Probeer je je te registreren voor Mijn NS?


Bedoel je je echte HUISadres dan wel het @mail adres?

In dat laatste geval: check eerst je eigen mail-er moet dan dus ooit een melding van NS zijn binnengekomen dat een account geopend is-check dat.


Inderdaad voor Mijn NS. En het is mijn thuisadres. Ik heb zelfs geen bevestigingsmail ontvangen van de aankoop van mijn boeking van mijn tickets. Heb deze wel kunnen uitprinten maar ik had ze graag op de app.


Is het nieuwbouw of een woning met een toevoeging bij het huisnummer? Dan verslikt het formulier zich soms en zal je een ander adres (bijv. van je werk) kunnen invullen.


Reageer