Kaart toevoegen aan Mijn NS duurt oneindig lang
De actie kaart toevoegen blijft maar draaien
Kaart toevoegen aan Mijn NS duurt oneindig lang
De actie kaart toevoegen blijft maar draaien
De letterlijke actie die maar blijft draaien is “Je kaart wordt gekoppeld”
Dit is computergedrag en dat komt wel meer voor. Pragmatisch is om de computer even opnieuw op te starten, dat ruimt op, en het nog eens te proberen. NS heeft wel vaker storingen. Bedenk dat er heel veel verwerkt moet worden en dan is de capaciteit wel eens onvoldoende.
Welkom bij de NS Community!
Ik zie dat je ‘e-ticket’ in de tag gezet hebt, maar probeer je toevallig een betaalpas aan je Mijn NS account te koppelen?
Dat werkt volgens een moderator al sinds donderdag 19 december niet goed (via een NLOV nummer op je bankafschrift).
Ik ga het morgen zelf proberen (toevallig vandaag mijn eerste busritten gemaakt met een betaalpas). Een OV-chipkaart toevoegen (zelfs al is die van iemand anders) gaat bij mij wel meteen goed.
Zie (voor zover van toepassing):
Hi HHH uit H! Welkom bij de NS Community.
Zoals Robert B aangeeft is het nog niet helemaal duidelijk om welk vervoersbewijs dit gaat. Betreft dit een e-ticket, OV-chipkaart of betaalpas? Er is al een aantal dagen een verstoring bij het toevoegen van de OV-chipkaart/betaalpas aan jouw Mijn NS-account. Je kunt dit nogmaals proberen door de cookies en cache verwijderen en/of een andere browser proberen. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice.
Ik kom nu dit ticket tegen, maar hier hetzelfde probleem. Voor mij gaat het om het toevoegen van een NS Business Card aan Mijn NS. Het wieltje hieronder blijft draaien.
Ik heb exact hetzelfde probleem. De gegevens kloppen en geprobeerd sinds vorige week donderdag op verschillende computers en browsers en zoals hierboven aangegeven blijft die maar laden op Je kaart word gekoppeld. Via F12 console krijg je wat foutmeldingen te zien maar dit lijkt aan de kant van de website.
Help?
Wanneer had je dit geprobeerd, Remco? Er was een storing gaande, maar als het goed is is deze vandaag weer verholpen en moet je een OV-chipkaart kunnen koppelen.
Wanneer had je dit geprobeerd, Remco? Er was een storing gaande, maar als het goed is is deze vandaag weer verholpen en moet je een OV-chipkaart kunnen koppelen.
Nu weer geprobeerd zonder success:
Ik zet het gelijk door zodat er naar gekeken kan worden.
Zelfde probleem hier, klantenservice kon me helaas ook niet verder helpen. Even ter attentie dat dit hopelijk zsm gefixt wordt..
Ik heb overigens al een pinpas en creditcard gekoppeld staan, gaat fout zodra ik de tweede wil toevoegen (oneindig laden bij laatste bevestiging klik)
Vorige week en eergisteren ook nog wat betaalpassen gekoppeld, en zojuist een nieuwe ov-chipkaart met een maandje gratis Dal Voordeel (ingangsdatum abonnement 01-01-2025 en dat staat ook in de brief) maar die snapt Mijn NS niet helemaal…
Vorige week en eergisteren ook nog wat betaalpassen gekoppeld, en zojuist een nieuwe ov-chipkaart met een maandje gratis Dal Voordeel (ingangsdatum abonnement 01-01-2025 en dat staat ook in de brief) maar die snapt Mijn NS niet helemaal…
Mijn nieuwe pas met maandje gratis Dal Voordeel met ingangsdatum 1-1-2025 kwam zonder dat ik hem zelf hoefde te koppelen al in mijn MijnNS account. Op de ingangsdatum stond die er opeens, pas de dag erna lag de brief met de OV-chipkaart zelf op de deurmat.
Oh ja, haha jij wel
Uhh, het is echt mijn nieuwe account en mijn kaart (want via dat adres besteld dus ik ben contracthouder én kaarthouder (en mijn naam en foto op de kaart)…
Maar goed, als dat al niet mag was het misschien wel leuk als test. Relatienummer 33460901
Onderstaande staande link… Die al eerder tegen gekomen, het zal wel maar dat maandje gratis Dal Voordeel en een kaart geldig tot 26-12-2029 hebben we in ieder geval, via het Wintercity prijzencircus of ‘gewoon omdat het kon’ voor wie dan ook
Dag later en het werkt nog steeds niet…
Zou fijn zijn als dit snel word opgelost ik dien zaken te declareren.
Ik ga er nogmaals achteraan!
Zou je mij een privébericht willen sturen, RemcoKooijman? En daarnaast jouw gegevens in je profiel willen aanvullen zodat ik er iets dieper in kan duiken?
Zou je mij een privébericht willen sturen, RemcoKooijman? En daarnaast jouw gegevens in je profiel willen aanvullen zodat ik er iets dieper in kan duiken?
Ik heb hier ook al twee weken last van. Zou je mij ook kunnen helpen?
Ook met een bankpas?
Ook met een bankpas. Bij het klikken op de 'blauwe’ button verschijnt een error in de console, van devtools. Misschien hebben je collega's daar wat aan.
Zou je ook jouw gegevens willen aanvullen en mij een privébericht willen sturen? Daar hebben we dan zeker wat aan.
Done. Console log helaas te groot om in zijn geheel te kunnen opsturen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.