Goedendag, ik heb een NS business card van mijn werk. Ivm gebruik van NS Go dien ik mijn privé adres te te wijzigen in mijn zakelijke emailadres. Wanneer ik dit doe krijg ik de melding ‘Dit e-mailadres bestaat al als gebruikersnaam’. Het klopt dat dit emailadres bestaat. Ik heb dat waarschijnlijk lang geleden aangemaakt, maar gebruik het niet meer. Kan dit account verwijderd worden?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Sparkling moon en welkom bij de NS Community,
Wij kunnen helaas niet controleren of dit e-mailadres al bestaat. Je kan het beste contact opnemen met onze zakelijke afdeling via +31 (0)30 300 11 11 om dit na te gaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.