beantwoord

Klanten service

  • 4 December 2021
  • 7 reacties
  • 265 Bekeken

Hallo,

Ik heb een weekend gratis abonnement en vandaag heb ik mijn ov gebruikt in de daluren. Ik zag dat er €20,33 is afgeschreven voor ‘Klanten Service’. Mijn saldo daarvoor was €23,30 en nu is het €0,00. Kunt u mij helpen met dit probleem? Mijn ov kaartnummer is *verwijderd

icon

Beste antwoord door Robert B 5 December 2021, 15:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je het abonnement pas aangeschaft? Dan krijg je het geld wat op jouw OV-chipkaart staat teruggestort op jouw bankrekening. Bij flex gaat alles op rekening en heb je geen saldo meer nodig op jouw kaart.

NB. Je kunt beter jouw kaartnummer weghalen, dit is een openbare community. Weghalen kan door binnen een uur op de 3 puntjes onderin rechts te klikken.

Badge +3

Bij NS Flex wordt het saldo van je kaart gehaald en dat staat in Mijn NS als € Klanten service met een negatief bedrag. Dat krijg je via je volgende maandfactuur terug.

Je saldo op het moment van activeren van NS Flex was dus € 20,33 en de € 2,97 die je mist kan bijv. voor een busrit naar het station zijn.

Via een Mijn OV-chip account kan je alles precies nakijken.

abonnement wijzigen lukt niet ,ikwil graag geholpen worden 

Ik heb mijn abonnement gewijzigd naar Flex dat is gelukt , ik wil dat nu ook doen voor mijn vrouw ,dan krijg ik het antwoord dat de gegevens zijn gekoppeld aan een reeds bestaand ander account .Wat moet ik daar nou mee s.v.p. ?

ik weet niet om welke details er gevraagd wordt 

Reputatie 7
Badge +4

Uw vrouw moet in principe zelf haar abonnement wijzigen, dat kunt u niet, ook al vindt ze dat goed. Vraag desnoods hulp van Klantenservice, maar ook dan moet uw vrouw het wijzigen nog zelf doen.

ik wil dat nu ook doen voor mijn vrouw ,dan krijg ik het antwoord dat de gegevens zijn gekoppeld aan een reeds bestaand ander account .Wat moet ik daar nou mee s.v.p. ?

Gebruik je voor haar een ander e-mailadres?

Voor zover ik weet, moeten alle klanten bij NS een eigen e-mailadres hebben. Dit kunnen 2 varianten van hetzelfde e-mailadres zijn, maar ze mogen dus niet 100% identiek zijn.  

Reageer