Ik wil dit nummer invoeren NLOVP4578WAVLEWJXXX maar ik kan niet het volledige nummer invoeren. In dit voorbeeld heb ik de laatste 3 letters vervangen voor xxx ter voorkomingvan fraude. Er is geen plek voor de laatste 3 characters want het veld is te klein en daardoor krijg ik een foutmelding.
Welkom op onze NS Community Joke2302. Je dient het nummer zonder NLOV in te vullen. Kun je dat nog eens proberen?
Er wordt gevraagd om een reeks van 18 tekens (die begint met NLOV) dus dat zal vermoedelijk niet werken. Het (geanonimseerde) kenmerk van TS heeft er 19, en spaties moet je weglaten.
Ga het morgen proberen (even op de incasso van OVpay wachten nog).
Zojuist een betaalpas succesvol aan mijn account toegevoegd (via NLOV kenmerk en bedrag van een paar busreizen van eergisteren). De busritten staan er nog niet bij maar de kaart is in ieder geval gekoppeld.
Binnenkort nog een andere pas koppelen met busritten van gisteren (het NLOV kenmerk heb ik al maar geeft een foutmelding).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.