beantwoord

Koppelen nieuwe kaart aan persoonlijk account

  • 28 June 2023
  • 4 reacties
  • 490 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb een nieuwe NS-kaart/OV-chipkaart ontvangen. Hoe koppel ik die aan mijn persoonlijke account? Op MijnNS kan ik dit nergens vinden.

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 June 2023, 22:34

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Onderaan op het Dashboard, direct na inloggen in Mijn NS (op de website), staat het volgende:
 

 

Als u de nieuwe kaart automatisch ontvangen hebt van NS omdat uw vorige kaart verliep, dan is de kaart waarschijnlijk al vanzelf gekoppeld en hoeft u dat niet zelf te doen.

ik heb mijn kaart aangevraagd bij Translink als vervanging en gekoppeld. Ik heb een NS Dalvrij abonnement. NS heeft de nieuwe kaart vergoed omdat ik een abonnement heb.maar nu herkent de kaart mijn abonnement niet (meer). Ik kan niet verwijderen en opnieuw koppelen lukt ook niet.. Wat nu??

Was dat maar de oplossing!! Wat ik wil (maar niet kan) is de actuele kaart verwijderen en daarna opnieuw koppelen..

Reputatie 7
Badge +3

ik heb mijn kaart aangevraagd bij Translink als vervanging en gekoppeld. Ik heb een NS Dalvrij abonnement. NS heeft de nieuwe kaart vergoed omdat ik een abonnement heb.maar nu herkent de kaart mijn abonnement niet (meer). Ik kan niet verwijderen en opnieuw koppelen lukt ook niet.. Wat nu??

Neem contact op met NS klantenservice. Je hebt waarschijnlijk jouw kaart niet via kaartvernieuwing aangevraagd, waardoor het abonnement niet is overgezet.

Reageer