beantwoord

Koppelen ov chipkaart aan account

  • 1 February 2022
  • 2 reacties
  • 1104 Bekeken

Opnieuw na 5 dagen geprobeert mijn kaart te koppelen aan mijn account, lukt het weer niet.

Er blijft maar staan dat er storing is en probeer later opnieuw. Hoe lang nog proberen voordat de storing opgelost wordt?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 1 February 2022, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo kleine jongen en welkom bij de NS Community,

 

Ik ben bang dat dit probleem niets te maken heeft met een storing. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. Laat je ons weten of het is gelukt?

Een jaar later (juli 2023) speelt dit probleem alweer. De servicedesk lijkt alleen te kunnen helpen als de software goed werkt en het probleem een kwestie is van op de juiste knopjes drukken. Dit probleem zit in de software of in de koppeling van die software met andere systemen.

Reageer