Opnieuw na 5 dagen geprobeert mijn kaart te koppelen aan mijn account, lukt het weer niet.
Er blijft maar staan dat er storing is en probeer later opnieuw. Hoe lang nog proberen voordat de storing opgelost wordt?
Opnieuw na 5 dagen geprobeert mijn kaart te koppelen aan mijn account, lukt het weer niet.
Er blijft maar staan dat er storing is en probeer later opnieuw. Hoe lang nog proberen voordat de storing opgelost wordt?
Hallo kleine jongen en welkom bij de NS Community,
Ik ben bang dat dit probleem niets te maken heeft met een storing. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. Laat je ons weten of het is gelukt?
Een jaar later (juli 2023) speelt dit probleem alweer. De servicedesk lijkt alleen te kunnen helpen als de software goed werkt en het probleem een kwestie is van op de juiste knopjes drukken. Dit probleem zit in de software of in de koppeling van die software met andere systemen.
Ik wil .ijn ns business card koppelen met mijn ns.
Echter na het invoeren geeft het systeem aan dat de gegevens niet juist zijn, terwijl dat wel het geval is hoe op te lossen
Goedemiddag Willem2 Ommen, welkom bij de NS Community.
Wordt er aangegeven in welke gegevens er een fout zou zitten?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.