beantwoord

Laatste check-in of check-uit met NS op Startpagina MijnNS

  • 8 April 2024
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Laatste check-in of check-uit met NS.

Deze is onjuist. Via het tabblad Mijn Reizen en Reishistorie verschijnen namelijk recentere reizen. 
 

Kan dit opgelost worden? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 8 April 2024, 15:50

Bekijk origineel

6 reacties

In de regel hebben reizen even tijd nodig voordat ze goed zijn verwerkt in alle systemen. Zie je na verloop van tijd wel de juiste informatie of blijft de reis verkeerd weergegeven?

In de regel hebben reizen even tijd nodig voordat ze goed zijn verwerkt in alle systemen. Zie je na verloop van tijd wel de juiste informatie of blijft de reis verkeerd weergegeven?

Nee, het blijft fout. Het is toch vreemd dat ze wel in de reishistorie staan? Ik vind het ook heel hinderlijk. Als je controleert of je hebt uitgecheckt zie je plotseling deze informatie staan, waardoor het lijkt of er zowel geen check-in als check-uit is geweest. Ik stuur twee scherm prints mee.

PS er zijn ook nog reizen op 6 februari, 1 maart en 25 maart geweest.

 

Reputatie 7
Badge +3

Probeer CTRL + F5 eens. Dat werkt bij mij nog wel eens om die laatste check-in en -outs te updaten.

Reputatie 5

Dit stukje op het “dashboard” van mijnNS loopt altijd hopeloos achter of werkt helemaal niet. Bij mij staat er “Er zijn voor deze kaart geen check-in of check-uit gegevens bij ons bekend. “ En daaronder onder “reishistorie” staan gewoon mijn laatste reizen (met NS) .. dus ja dat werkt lekker.

Haal dat kopje ook maar weg, net zoals die kostenteller, zorgt alleen maar voor verwarring.

Als je wil weten of je bent ingecheckt kan je beter de app gebruiken, dat doe ik zelf niet maar ik heb hier gelezen dat die wel/meestal het juist aangeeft.

 

edit:

@mrfreeze na CTRL+F5 staat alles er inderdaad wel..

@mrfreeze na CTRL+F5 staat alles er inderdaad wel..”

Op mijn IPad werkt dit niet. 

Dit stukje op het “dashboard” van mijnNS loopt altijd hopeloos achter of werkt helemaal niet. Bij mij staat er “Er zijn voor deze kaart geen check-in of check-uit gegevens bij ons bekend. “ En daaronder onder “reishistorie” staan gewoon mijn laatste reizen (met NS) .. dus ja dat werkt lekker.

Haal dat kopje ook maar weg, net zoals die kostenteller, zorgt alleen maar voor verwarring.

Als je wil weten of je bent ingecheckt kan je beter de app gebruiken, dat doe ik zelf niet maar ik heb hier gelezen dat die wel/meestal het juist aangeeft.

 

edit:

@mrfreeze na CTRL+F5 staat alles er inderdaad wel..

Beste NS, pas dit stukje op het Dashboard aan, zoals basvdbas hier ook dringend aangeeft.

Reageer