Skip to main content
beantwoord

mail niet voor mij bestemd

  • 13 June 2024
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Toen ze nog klein was had mijn dochter nog geen email. Daarom gebruikte ze mijn emailadres voor de ns post ivm met haar ov kaart. Mijn dochter is inmiddels al 24 en ze krijgt haar post nu 2 keer: 1 keer op haar eigen mailadres maar ook nog steeds op mijn mailadres. We hebben het beide al meerdere malen doorgegeven dat zij mijn mailadres niet meer gebruikt (via mail en telefonisch) maar ik blijf mail ontvangen op haar naam. Ik word hier een beetje moe van. Wat moet ik doen om dit te stoppen. Moet ik een aangetekende brief sturen ofzo (op jullie kosten dan). Ik krijg dagelijks genoeg mail binnen. Ik zit dus niet te wachten op extra mail voor mijn dochter.

Los dit op aub 

 

Met vriendelijke groet,

 

Angelique van der Schulp-verhagen 

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Er moet toch een mogelijkheid zijn om online af te melden? Vaak staat in de email zoiets als “wilt u geen mail meer ontvangen van deze afzender?”. 

Goedemiddag Atf1970. Welkom bij de NS Community.

Wat spijtig om te lezen dat je ondanks je pogingen om dit opgelost te krijgen nog geen stap verder bent gekomen.
Vermoedelijk hangt zowel jouw als het e-mailadres van jie dochter aan haar gebruikersaccount. Je dochter dient contact met de klanteNService op te nemen via Facebook of X (Twitter) om dit aan te laten passen, gezien ze inmiddels meerderjarig is en het haar account betreft.
Als ze bij mijn collega's aangeeft dat jouw e-mailadres ontkoppeld dient te worden van haar persoonlijke account dan gaan ze dit voor je regelen.

Excuses voor het ongemak.

Reageer