Ik ontvang vanmorgen een Check-Uit alert, waarbij gemeld wordt, dat ik op 12 april wel ingecheckt heb op station Aardenhout, maar niet uit gecheckt op het einde van de reis. Als ik kijk op “mijn NS” heb ik wel uitgecheckt op station Sloterdijk. De mail bevat ook een vreemde titel met allerlei onleesbare tekens. Als ik op de link (“Klik hier om uw claim in te dienen") klik in de mail komt er te staan "Er zijn technische problemen Probeert u het later nog eens". Is dit een hack poging of is er een technische storing bij de NS. tav deze meldingen
Bladzijde 1 / 1
Hey HT de Loper, en welkom op de Community.
Vreemd dat je twee verschillende signalen krijgt. In dit geval is het advies contact op te nemen met de Klantenservice.
Komt de mail wel van één van de e-mailadressen die NS hanteert?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.