Skip to main content

Ik wil momenteel inloggen op mijnNS, maar de pagina laadt niet volledig? Ik moet bij mijn reishistorie, maar zie niks op mijn ‘mijnNS’ pagina verschijnen. Hebben anderen dit probleem ook gehad, en is er een oplossing voor??

Ik kijk nu en zie nu eindelijk (na 2 weken) wel weer bijgewerkte gegevens staan dus misschien is het vannacht opgelost?

Er was wel een storing gaande, maar dat is als het goed is verholpen. Doet alles het nu weer, mvh24?

Volgens mij speelt dit nu ook weer. Ik moest bij Qpark P en R het "gewone" bedrag betalen 25€  ipv het OV tarief 7€, volgens een medewerker kon ik het geld terugvragen maar daar heb ik reishistorie van NS nodig.... niet beschikbaar??..

Welkom op onze NS Community Mleen. Er is momenteel geen storing. Ik zou graag wat dingen willen uitsluiten:

1. Is er maar 1 OV-chipkaart gekoppeld in je account?
  2. Zie je wel facturen in?
  3. Heb je NS Flex en is de reis 3+ dagen geleden?
  4. Is de juiste periode geselecteerd?

Er is maar 1 kaart gekoppeld. Gisteren heb ik m'n abonnement van flex basis naar flex dal voordeel omgezet. En ben om 18.30u ingecheckt op station Den Bosch.

Ik zie alleen mijn reis van 17 november.

Gisteren wel meteen factuur ontvangen voor het abonnement 

Dit was gisteren? Dan vermoed ik namelijk dat de reis nog niet is geladen, dat kan soms een paar dagen duren. Ik zou het maandag gelijk weer controleren! :)

@Mleen als je daar niet op wilt wachten:

Je transacties (zonder prijs maar die heeft Q-park niet nodig) kan je ook inzien via een Mijn OV-chip account bij ov-chipkaart.nl

Je kunt van de betreffende reis naar de P+R locatie dan een keurige PDF ‘declaratie’ maken en die naar Q-park sturen.

Reageer