Skip to main content

Hallo,
Ik ondervind problemen met mijn NS. Inloggen lukt regelmatig niet. Toen dat wel lukte zag ik dat er geen reishistorie wordt weergegeven na mijn reis op 2 juni. Dat klopt niet. Ik heb meerdere keren na die datum met de trein gereisd en gebruik gemaakt van de NS fietsenstalling. In Mijn OV-reishistorie zijn die reizen wel op mijn OV chipkaart te zien maar ze worden niet weer gegeven in mijn NS. Hoe kan komt dit en hoe kan dit hersteld worden zodat ik mijn reizen wel kan zien.

Hallo Kiek1957 en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat je niet je reishistorie in kan zien. Heb je toevallig nog een oude kaart gekoppeld? Als dat niet het geval is wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor je kunnen uitzoeken. Dit betreft een reiziger helpt reiziger platform waarbij wij niet in je gegevens kunnen kijken.

Er was inderdaad nog een oude kaart gekoppeld die vorig jaar verlopen was. Die heb ik verwijderd. De reisgegevens die ontbreken staan op de nieuwe kaart die ik al meer dan een jaar in gebruik heb.

Maar die kan je nu wel zien?

Nee. Er is niets te zien na 2 juni.

Heb je de nieuwe kaart al gekoppeld?

Er blijkt sinds gisteren een grote storing te zijn waarbij meerdere klanten hun reishistorie niet kunnen inzien. Er wordt aan gewerkt.

Reageer