Geen enkele reishistorie en kosten overzicht mogelijk al enkele tijd in mijn ns in zowel app als in het account.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mcci. Welkom op de NS Community.
We hebben al een tijdje last van storingen in de Mijn NS-accounts. Waarschijnlijk heb jij hier ook last van. Excuses! Mocht je de reisgeschiedenis nodig hebben, dan kun je deze ook inzien in je OV-chipkaart account.
Is er een idee wanneer de it afdeling deze problemen boven water heeft? Want het is idd niet van 1 dag.
Gaat dit om NS Flex of reizen op saldo?
Ns flex
En welke periode gaat het om? Het kan soms wel 2 weken duren voordat alles is verwerkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.