Mijn NS Storing??Bij een poging mijn Flexabb aan te passen krijg ik de melding:Sorry! (Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer). DIt is al dagen zo. Wanneer wordt dit opgelost??
Bladzijde 1 / 1
Hey Ptr1955DB en welkom op de NS Communtiy!
Dat is vreemd, er is namelijk geen storing gaande. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen jouw Mijn NS-account even nakijken en eventueel ook direct het abonnement voor je wijzigen.
Staat er een foutcode bij?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.