Skip to main content

De laatste dagen krijg ik altijd dezelfde foutmelding als ik wil inloggen op “mijn NS”. (Helaas is mijn NS niet beschikbaar)

ik wil mijn reis abonnement opzeggen en nu ben ik inmiddels al de volgende maand in gegaan omdat ik maar niet op de startpagina van mijn NS terecht kan komen. 

hebben meer mensen hier last van?

Hoi felineschoofs,

Hier geen problemen met het inloggen. Je zou 's een andere browser kunnen proberen, cookies verwijderen, of een incognito-venster gebruiken.

Mocht het echt niet lukken, kan de klanteNService ook het abonnement voor je opzeggen. Als je halverwege de maand opzegt, krijg je het geld voor de ongebruikte periode retour.


Goedemiddag @felineschoofs,

Zelf heb ik ook een Mijn NS-account met een NS Flex abonnement. Ik kan gewoon inloggen en wijzigingen aanbrengen.

Zou je contact op willen nemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X? Zij kunnen beter inzien waarom je niet kan inloggen en kunnen jouw abonnement voor je wijzigen.


Reageer