Heel vaak (ik reis nu n maand 3D/wk) staat er bij “transacties” in bewerking van een reis in de ochtend of vorige dag. Ook staat checkin tijd / station op n voorgaande reis en geen checkuit tijd. Dat dit niet up-to-date is in de huidige tijd is vreemd en onhandig, maar waar het mij daadwerkelijk hindert is dat wisselen tussen 1e en 2e klasse dan ook niet mogelijk is.
Graag wat actie v NS hierop!
beantwoord
mijnns / ns app bijwerken is vaak traag
Beste antwoord door Daniël NS
Ik raad je dan aan om contact op te zoeken met onze klantenservice SDK. De klantenservice kan dan nog wat verder in je gegevens kijken en je verder helpen!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.