Niet via de mail pas geactiveerd , is dit noodzakelijk? | NS Community
beantwoord

Niet via de mail pas geactiveerd , is dit noodzakelijk?

  • 16 May 2022
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Goedendag, 
Ik heb de volgende vraag nav onderstaande mail: Ik heb de activering niet gedaan en nu is de link niet meer geldig, in hoeverre is dit noodzakelijk voor het gebruik van de pas of hoe kan ik opnieuw een link ontvangen?

In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet G. Kogelman 
 

Beste heer Kogelman,
 
Onlangs heeft u online een ticket of abonnement van NS gekocht. Het kan ook zijn dat u contact heeft gehad met NS Klantenservice over het aanvragen van een NS-account. Om u inzicht te geven in uw reisgegevens hebben we voor u een gratis NS-account aangemaakt. U kunt met dit account in veel gevallen ook geld terugvragen bij vertragingen of als u vergeten bent om uit te checken.
 
U kunt uw NS-account activeren via onderstaande link.
Activeren NS-account
 
icon

Beste antwoord door Andyret2 16 May 2022, 16:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Goedendag, 
Ik heb de volgende vraag nav onderstaande mail: Ik heb de activering niet gedaan en nu is de link niet meer geldig, in hoeverre is dit noodzakelijk voor het gebruik van de pas of hoe kan ik opnieuw een link ontvangen?

In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet G. Kogelman 
 

Beste heer Kogelman,
 
Onlangs heeft u online een ticket of abonnement van NS gekocht. Het kan ook zijn dat u contact heeft gehad met NS Klantenservice over het aanvragen van een NS-account. Om u inzicht te geven in uw reisgegevens hebben we voor u een gratis NS-account aangemaakt. U kunt met dit account in veel gevallen ook geld terugvragen bij vertragingen of als u vergeten bent om uit te checken.
 
U kunt uw NS-account activeren via onderstaande link.
Activeren NS-account
 

beste even contact opnemen met klantenservice zij kunnen jouw daar veder mee helpen 

Hallo Gerard Kogelman en welkom bij de NS Community,

 

Mijn collega's kunnen je een nieuwe mail sturen met een activeringslink. Onze contactgegevens kan je hier vinden.

Reageer