Skip to main content

Ik heb samen met mijn vrouw een dalurenkaart met vrije reizen.

Zij ontvangt regelmatig nieuwsbrieven met aanbiedingen per mail. Ook nu weer De NS wintercity.

Mag ik die ook van u ontvangen?

Met vriendelijke groet,

F.A. J.M. Weevers

*persoonsgegevens verwijderd moderator

Beste Floor,

Dit is een openbaar forum en iedereen kan uw gegevens zien. Graag weghalen. Klik op de 3 puntjes en gebruik bewerk

Allereerst, welkom. U heeft nu uw gegevens openbaar staan, deze kunt u binnen een uur weghalen zoals hierboven aangegeven door ​@Henkpeetersen Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niets mee. Zo kunnen wij ook geen nieuwsbrieven sturen. U zou kunnen kijken naar uw instellingen in mijnNS en nieuwsbrieven aanvinken als dat nog niet gedaan is. De vraag is of dat werkt, want er zijn meer mensen die op hetzelfde adres wonen en een abonnement hebben, waarvan 1 persoon nieuwsbrieven ontvangt en de rest niet. Net als dat voorheen er 1 Spoor werd gestuurd, zelfs als er 4 abonnementhouders op hetzelfde adres woonden.

De individualisering is inmiddels zo ver gevorderd dat iedere abonnementhouder zelf een nieuwsbrief etc. ontvangt. Zou inderdaad even de instellingen nalopen of anders contact opnemen met de enige echte Klantenservice.

Verheug mij overigens al op WinterCity 😀

Reageer