NS app op iPhone XR werkt niet goed. | NS Community
beantwoord

NS app op iPhone XR werkt niet goed.

  • 29 November 2021
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Goedemiddag. Al een tijd heb ik problemen met de NS app op mijn iPhone. Als ik inlog blijft de app om een login vragen. Als ik de OV-kaart van mijn dochter en mijzelf toevoeg, zie ik geen reis-historie noch het actuele saldo. En gisteren kon ik wel inloggen met OV-kaarten en al en alle informatie maar werd ik er steeds spontaan uitgegooid. Wat is er aan de hand met de NS app op iOS?

Dank.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 29 November 2021, 17:18

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Ruben1962, en welkom op de NS Community!

Wat balen dat je problemen hebt met de NS App. Op dit moment is er een storing gaande waardoor je niet kunt inloggen in je account. Dit is waarschijnlijk ook de oorzaak dat je er constant uitgegooid wordt. Voor nu kun je het beste de situatie even afwachten. Mocht je na een aantal dagen nog steeds problemen ondervinden met het inloggen, en de app is wel helemaal up to date, neem dan contact op met de Klantenservice. Zij kunnen dan je account inzien en kijken of daar wel alles helemaal soepel loopt.

Okay dank, ik hou het in de gaten.

Badge +3

Okay dank, ik hou het in de gaten.

De Android app werkt op dit moment. Het probleem met regelmatig opnieuw moeten inloggen lijkt iOS gerelateerd te zijn, daar komen vaker berichten over langs.

Okay bedankt voor je reactie Robert B! Overigens in de huidige situatie als ik uitlog dan zie ik de icon met: Uitloggen en daarboven de tekst Mijn NS Zakelijk-account terwijl ik inlog als niet-zakelijk. Is dat niet incorrect? Deze vraag is uiteraard voor de beheerder van de NS :-)

Badge +3

Bij mij staat er gewoon Mijn NS-account, en dan mijn naam (zonder tussenvoegsels) en e-mail.

Je zou het nog kunnen melden bij de app-ontwerpers via het menu en dan App support, maar ik neem aan dat het probleem bekend is.

Reageer