Skip to main content
beantwoord

NZ Zakelijk wachtwoordreset lukt niet

  • 31 May 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Ik krijg geen mail van NS als ik om een wachtwoordreset vraag.
Het gaat hier om een zakelijke Business Card maar wat ik ook probeer, ik krijg geen emailbericht.
 

2 reacties

Goedenavond rjh1966, Welkom op de NS community!

Vervelend dat je geen e-mail ontvangt. Ook niet in de spambox?

Helaas kunnen wij jou hier niet helpen omdat wij geen inzage hebben van jouw gegevens. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Service & Contact: vind het antwoord op je vraag (ns.nl).

Badge +3

Welkom!

Als het om een zakelijk account van een bedrijf gaat (dus niet als zzp’er) zou je bij de accountmanager van je werk/opdrachtgever kunnen informeren.

Die kunnen de functionaliteit van je zakelijke Mijn NS account behoorlijk beperken.

Via een knop een ‘vergeten wachtwoord’ kunnen opvragen/resetten is eigenlijk al te simpel (maar gemak dient de mens/dief)

Dus two-factor authentificatie is soms verplicht (en heel verstandig).

Even je wachtwoord opvragen of resetten is soms (terecht) dus wat lastiger.

Reageer