beantwoord

Ontbrekende reishistorie

  • 5 June 2022
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Beste,

Zou het misschien kunnen dat er een storing is in het bijhouden van de reishistorie?

Via MijnNS is geen enkele reis meer inzichtelijk van mijn ov-chipkaart. Ik heb de periode en het kaartnummer allebei dubbel gecheckt, maar er is plotseling gewoon geen enkele reis meer te vinden.

Dat is een beetje vervelend, omdat ik het nodig heb om geld terug te kunnen vragen voor een reis. Dit lukte vorige week bij mijn vorige poging ook niet (nadat je het terugbetalingsformulier ingevuld hebt en verzendt bleef die eeuwig laden i.p.v. de gegevens te verzenden).

Zou echt top zijn als de reishistorie weer terugkomt en de verzendpagina van het terugbetalingsformulier het allebei weer doen (bij mij), zodat ik eindelijk een succesvolle poging kan ondernemen. :P

Groet,

Matthijs

icon

Beste antwoord door bahnrider 5 June 2022, 13:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Of het nu,aktueel weer aan de hand is weet ik niet-maar heel goed mogelijk, er waren vele, vele dito de laatste weken, laatste bericht was dat het met FLEX nu weer zou gaan, met ouderwets niet-F nog niet.

Verder wemelt het hier van mensen die klagen en zich niet bewust zijn dat je niet via app, maar via site moet inloggen voor dat overzicht.

Er is ook nog steeds een apart formulier om GTBV te claimen, maar dan heb je weer wel bepaalde gegevens nodig.

Badge +3

Verder wemelt het hier van mensen die klagen en zich niet bewust zijn dat je niet via app, maar via site moet inloggen voor dat overzicht.

Het kan ook via de app, wat jij bedoelt is het inzien/wijzigen van abonnementen en het inzien van facturen. Maar als Reishistorie daar niet werkt zou je het inderdaad nog via de website kunnen proberen.

Het formulier voor Geld Terug bij Vertraging vind je hier (Aaanvraag zonder Mijn NS).

Reageer