beantwoord

Onterechte kosten OV-fiets

  • 17 November 2023
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

In mijn reishistorie staat dat ik een OV fiets heb gehuurd op 15 november bij Jaarbeursplein. Ik zou de OV-fiets een dag later, 16 november om 13:09 hebben ingeleverd.

Dit klopt niet. Ik heb de fiets dezelfde dag nog (15 november) ingeleverd na werk.

Op 16 november was het trouwens niet eens mogelijk een OV-fiets te huren bij Jaarbeursplein. De reden hiervan is mij onbekend.

Nu is er onterecht 8,90 in rekening gebracht. Ik zou het op prijs stellen als dit gecorrigeerd zou kunnen worden.

icon

Beste antwoord door Thom 17 November 2023, 23:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet dit even aankaarten bij Klantenservice, ze zijn er 24 uur per dag. Bellen is in uw geval het handigste, 030 7515155. Wij vormen een reizigersforum en kunnen niet bij de administratie.

Reputatie 7
Badge +3

Er was een storing met uitgifte en inname van ov-fietsen. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Reageer