heey goedemorgen ik heb de afgelopen 2 maanden bij de NS online tickets gekocht en ze zijn zichtbaar in mijn NS APP maar helaas zijn ze niet zichtbaar op de de website van NS waardoor ik helaas geen vergoeding hiervoor kan aanvragen is er een mogelijkheid dat ik het toch kan inzien
Bladzijde 1 / 1
Hi zig98, welkom op onze NS Community! Je krijgt een e-mail met een link waarmee je de tickets ook kan downloaden. Dit kan helaas niet meer na de reisdatum, dus het is belangrijk dat je dit tijdig doet. Kan je hier iets mee?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.