Ik heb een saldo op de OV-kaart, maar het is niet overgezet naar NS
Hoi mhasan3818, welkom op de Community!
Je vraag is me niet helemaal duidelijk.
Heb je een nieuwe OV-chipkaart waarvan het saldo niet is overgezet naar de nieuwe kaart? Dat kan kloppen. Saldo wordt altijd teruggestort naar je bankrekening als je dit terugvraagt.
Als je gebruikmaakt van NS Flex wordt je saldo automatisch van de OV-chipkaart afgehaald bij het activeren van NS Flex bij een kaartautomaat. Dit saldo wordt vervolgens weer verrekend met je eerstvolgende factuur. Als je saldo hoger was dan het bedrag dat we rekenen voor je reizen en eventuele abonnement, dan ontvang je het resterende bedrag ook terug op je bankrekening.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.