Skip to main content
beantwoord

reishistorie

  • November 3, 2023
  • 9 reacties
  • 225 Bekeken

waarom kan ik mijn reishistorie niet inzien ?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi marit mulder,

Er zijn weer 's storingen bij NS. De storing m.b.t. de facturen lijkt - bij mij in elk geval - opgelost, maar de reishistorie doet het nog steeds niet.

9 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7514 reacties
  • Antwoord
  • November 3, 2023

Hoi marit mulder,

Er zijn weer 's storingen bij NS. De storing m.b.t. de facturen lijkt - bij mij in elk geval - opgelost, maar de reishistorie doet het nog steeds niet.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7514 reacties
  • November 3, 2023

Bij mij werkt de reishistorie inmiddels ook weer.


  • 7 reacties
  • November 11, 2023

Reishistorie van 07 november nog niet te zien, wel van 6 november. 

Wel te zien op i chipkaart website naar kan niet declareren.

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • November 11, 2023

Reishistorie van 07 november nog niet te zien, wel van 6 november. 

Wel te zien op i chipkaart website naar kan niet declareren.

 

Bij flex kan het even duren voor alle reizen er in staan.


  • Intercity
  • 11 reacties
  • November 13, 2023

Waarom duurt het dan bij Flex langer? Een week later bij mij 7 november nog niet te zien, dat is wel een groot verschil met de beloofde 24 uur

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3158 reacties
  • November 13, 2023

Ik krijg vanmorgen de volgende melding:
"Vanaf ongeveer 6 november is de reishistorie voor de klant en voor ons de detailinformatie factuur pagina niet zichtbaar. Dit komt omdat er aan de kant van TLS een achterstand is m.b.t. het verwerken van gemaakte reizen.”

Er wordt aan gewerkt!


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • November 15, 2023

Deze problemen met langzame verwerking van reizen in de reishistorie van MijnNS bij gebruik van Flex duren voorzover ik kan zien al meer dan een jaar. Het is ook niet een kwestie van “soms” - het is structureel. Ik heb die gegevens nodig om mijn reis te declareren. Als ik de reiskosten niet kan bewijzen, kan ik ook andere kosten niet declareren. Je moet dan steeds blijven inloggen op mijnNS om te zien of de gegevens er al zijn. NS heeft voldoende tijd gehad om dit probleem op te lossen, maar ziet het blijkbaar niet als belangrijk. Technisch kan het niet moeilijk zijn. Als je uitcheckt met een ov-kaart met saldo hoef je ook geen week te wachten tot de prijs berekend is. Ik vind het een treurig gebrek aan klantgerichtheid van de kant van de NS. Ik denk dat de beste oplossing is om Flex op te zeggen, dan kan je in ieder geval via ov-chipkaart.nl snel een declaratie krijgen. 


  • Intercity
  • 11 reacties
  • November 16, 2023

Ik zie nu wel weer wat reishistorie in mijn overzichten tevoorschijn komen tot 6 november en daarna pas vanaf 13 november, maar er zit nog een gat in de reishistorie in de week van 7 november. Gaat dat ook nog opgelost worden, en liefst wat sneller? Of werken ze daar op jullie kantoren nog met telramen, perkament en ganzenveren?


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 1703 reacties
  • November 16, 2023

Ik stuur een postduif en rooksignaal naar de verantwoordelijke afdeling. ;)

Er wordt hard gewerkt om de reishistorie beschikbaar te krijgen, bedankt voor je geduld.