wanneer ik mijn reishistorie probeer op te halen van treinreizen krijg ik de volgende melding: ‘Jouw reistransacties kunnen niet opgehaald worden’. Wat kan ik hieraan doen? Ik moet namelijk wel mijn treinkosten declareren voor mijn werk.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze NS Community jvdz1410. Heb je dit voorheen niet gehad? Hoeveel kaarten staan er in je account gekoppeld? Heb je reishistorie inzien aanstaan?
ik heb hetzelfde probleem
Er is weer of nog steeds een storing…
Ik kon mijn op saldo reizen wel inzien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.