Goedemiddag @d.88, Welkom op de NS Community!
Vervelend dat jouw reisoverzicht niet duidelijk wordt weergegeven in jouw mijn NS-account. Het kan helpen om jouw OV-chipkaart te verwijderen uit het overzicht en opnieuw toe te voegen. Je kan jouw reishistorie ook inzien via de website van OV-chipkaart. Helaas staan er dan geen reiskosten bij.
Via dit forum kan ik jou niet verder helpen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X.
Ov kaart al meerdere keren verwijderd en opnieuw toegevoegd de afgelopen maanden. Ook al vaak contact gehad met de klantenservice over dit probleem. Er wordt geen enkele oplossing geboden.
De reizen zijn inderdaad zichtbaar op de site van ov chipkaart maar zonder prijzen kan ik natuurlijk niks declareren.
Opnieuw contact gezocht met de klantenservice en weer geen oplossing.
Hmm, dat is vervelend. Mag ik vragen wat hebben gezegd/geprobeerd?
Weer hetzelfde verhaal dat ik mijn ov kaart moet verwijderen en opnieuw moet toevoegen.
Toen dat niet werkte zij de medewerker dat ik niet ingecheckt had of mogelijk een tweede ov kaart gebruik (beide klopt niet, en ik zie de reizen wel op ov-chipkaart.nl.
Ik moest maar weer contact opnemen als de reizen wel op de factuur staan volgende maand (wat uiteindelijk wel zo is, dit probleem heb ik al maanden)
Hmm, apart. Ik heb je in je andere post gevraagd me privé te berichten, dus daar wacht ik wel nog even op en dan kijk ik natuurlijk ook graag even naar deze situatie.