beantwoord

Reishistorie niet volledig

  • 16 November 2023
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Ik kan mijn reis van vorige week donderdag niet zien, maar wel van de zondag en maandag erna.

 

Moet ik nu alsnog wachten of hoe werkt het...

icon

Beste antwoord door Sascha NS 16 November 2023, 14:37

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag SamuelSamuel. Welkom bij de NS Community.

Zo ver ik weet is er niet een reishistorie-storing van enkele dagen. Betreft het allemaal reizen gemaakt met NS? Of ook reizen met overige vervoerders?
Je zou het via OV-chipkaart kunnen proberen op https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm.

Als het ook daar niet inzichtelijk hebben we inderdaad te maken met een verstoring, en kan ik je enkel adviseren om het later deze week nogmaals te proberen.

Badge +3

Goedemiddag SamuelSamuel. Welkom bij de NS Community.

Zo ver ik weet is er niet een reishistorie-storing van enkele dagen.

Die is er wel, reizen tussen in ieder geval 7 en 11 november ontbreken. Probleem zou aan de verwerking door TLS/OV-chipkaart liggen (hoewel de transacties allemaal bekend zijn).

 

Badge +3

Een reis van dinsdag 14 november staat bij mij nu twee keer in de reishistorie in Mijn NS. De kosten worden ook dubbel meegenomen in het tellertje op de startpagina. Ik neem aan dat ik de enige niet ben, dat NS op de hoogte is en dat de reis niet dubbel gefactureerd gaat worden? De klantenservice zal het anders wel druk krijgen met al die mensen die een correctie willen.

Badge +3

Een reis van dinsdag 14 november staat bij mij nu twee keer in de reishistorie in Mijn NS. De kosten worden ook dubbel meegenomen in het tellertje op de startpagina. Ik neem aan dat ik de enige niet ben, dat NS op de hoogte is en dat de reis niet dubbel gefactureerd gaat worden? De klantenservice zal het anders wel druk krijgen met al die mensen die een correctie willen.

Tja, heb jij weer… 

 

Ik zie hier dat sommige dagen inderdaad dubbel zijn gegaan, maar IT is ermee bezig en verzoekt de factuur af te wachten. Dit wordt z.s.m. opgelost.

Reageer