Skip to main content

Mijn reishistorie is niet zichtbaar sinds augustus dit jaar.

Ik had 2 kaarten in mijnNS maar de oude heb ik nu verwijderd

Ook refreshen helpt niet, ook in de app op de telefoon geen historie.

Ik zie wel dat de reizen betaald zijn.

Wat kan ik nog meer doen?

Hoi RoBBr,

Zo te zien is er weer 's een storing. Ik krijg zelf ook constant foutmeldingen. En als ik dan na tig keer proberen toch de reishistorie kan openen, zie ik niks meer sinds september.

Zie ook dit topic:

Welkom op onze NS Community, RoBBr. Wat voor kaart is het, een anonieme, persoonlijke? En heb je een abonnement? Hoe/waar zie je dat de reizen wel betaald zijn?

Hoi RoBBr,

Zo te zien is er weer 's een storing. Ik krijg zelf ook constant foutmeldingen. En als ik dan na tig keer proberen toch de reishistorie kan openen, zie ik niks meer sinds september.

Zie ook dit topic:

Er is inderdaad weer een algemene storing want ik zie mijn reizen ook niet vanaf 6 november. ​@Laura NS zou je dit met spoed willen laten oppakken. En misschien ook iets met de suggestie doen om op ns.nl een pagina te maken met allerlei IT-storingen waar jullie die dag last van hebben.

De storing voor wat betreft het inzien van abonnementen is gisteren opgepakt en wordt in de loop van de dag hopelijk verholpen.

De storing voor wat betreft het inzien van reishistorie is gisteren ook opgepakt door IT, uiteraard zijn ze hiermee bezig. Ik weet helaas zelf geen prognose.

De storing voor wat betreft het inzien van abonnementen is gisteren opgepakt en wordt in de loop van de dag hopelijk verholpen.

De storing voor wat betreft het inzien van reishistorie is gisteren ook opgepakt door IT, uiteraard zijn ze hiermee bezig. Ik weet helaas zelf geen prognose.

Ik snap dan eerlijk gezegd je eerdere reactie niet.

Het kunnen meerdere issues zijn, zoals de koppeling van het account. Ik ben aan het uitsluiten. De storing qua reishistorie heeft namelijk ook niet effect op álle klanten, slechts een (groot) deel. 

Als verbeterpunt dan graag de volgende keer wel opnemen dat er op het moment sprake is van een grote storing en dat de klacht in zoverre terecht is. 

Sinds 1 november zie ik ook geen reishistorie in Mijn NS (persoonlijk kaart, Flex Dal abonnement). Heb wel een factuur voor reizen in nov. ontvangen waar alle reizen in staat (te zien via Betaaloverzicht in Mijn NS). 

Welkom op onze NS Community, RoBBr. Wat voor kaart is het, een anonieme, persoonlijke? En heb je een abonnement? Hoe/waar zie je dat de reizen wel betaald zijn?

En dan dit als beste antwoord??? Waar slaat dit op? Dit zijn alleen maar vragen aan de TS. Er zit zelfs geen begin van een antwoord in. Laten we dit forum aub op sommige punten wel serieus houden.

Reageer