Skip to main content

Hoi!
Ik heb sinds juli 2024 mijn persoonlijk OV moeten vervangen, omdat hij was verlopen. 

We zitten nu al in november en ik heb nog steeds geen zicht op mijn reishistorie. 
Ik zag in een ander topic dat je de pagina moest verversen maar dan verwijst hij mij weer terug naar de startpagina van Mijn NS. Ik heb ook de cookies en chache verwijderd en het ook geprobeerd via een andere browser en/of andere laptop/mobiel. 

Helaas werkt het nog steeds niet. Is er iets anders nog mogelijk los dan het verversen? 

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Goedemiddag Yareaux. Welkom bij de NS Community.

Heb je al geprobeerd het oude OV-chipkaartnummer uit je account te verwijderen en de nieuwe toe te voegen?


Wonderbaarlijk niet meer nodig, het is nu wel allemaal zichtbaar! 
En dat zonder de oude OV te verwijderen! Eind goed, al goed! 

Wellicht zit MijnNS al met een been in het weekend 😅


Er zit met nieuwe kaarten wel een vertraging in, maar een half jaar was wel heel veel inderdaad...


Reageer