beantwoord

reishistorie onjuist

  • 14 December 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Beste,

Ik ben woensdag 13 december van Den Haag Centraal naar Tilburg gereisd. Inchecktijd 15:27

Vertrek van de trein 15:49. Op Den Haag Hollands spoor deed zich een probleem voor met de deuren. De trein reed niet verder. Ik moest van spoor 3 naar spoor 1. Daar zat een uitcheckpoortje tussen, maar geen nieuw incheckpoortje. In Tilburg kreeg ik dus om 17:29 de melding: vergeten in te checken. Zo staat het ook in mijn reishistorie.

Nu wil ik voor de rit Den Haag Centraal - Tilburg geld terug bij vertraging aanvragen, maar dat kan niet, want deze reis staat niet in mijn reishistorie. Aankomsttijd zou 16:52 geweest zijn zonder vertraging. Nu met vertraging 17:25. 

Ik heb gisteren nog gebeld met de NS, maar ik zie nu, na 24 uur, geen gecorrigeerde reishistorie en een afgewezen geld teruggave, (waar ik overigens nog niet om gevraagd had)

Hoe kan ik de juiste gegevens op laten nemen in mijnNS. Ik moet deze reis namelijk ook nog declareren bij een Stichting.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 15 December 2023, 12:38

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Ingridvanroozendaal en welkom bij de NS Community,

 

Volgens de voorwaarden dien je inderdaad wel in- en uit hebben gecheckt voor de reis waar je een claim voor wilt indienen. Daardoor zal ons systeem de claim automatisch afwijzen. Wat je nog wel kan doen is via dit formulier de claim indienen, de afwijzing per mail afwachten en vervolgens een reply sturen met daarin deze uitleg. De claim zal dan door een collega worden bekeken.

Reageer