Ik zie mijn reishistorie niet in de app en ook niet op het internet, terwijl dat vroeger geen probleem was.
Als u met het Internet de normale site van NS bedoelt, dan is dat: Mijn NS -->inloggen → Mijn reizen → Reishistorie → uw kaart en periode kiezen.
Bij mij werkt het gewoon, ook in de app.
Er zijn meerdere meldingen over een storing. Wellicht speelt dit niet bij iedereen, maar wel bij Corneille.
Ik kan mijn reishistorie niet inzien terwijl ik die wel heb geactiveerd!
Helaas is er sinds gisteren een storing. Advies is om dit later op de dag nogmaals te proberen.
Ik heb hetzelfde. Dat wordt geen kosten declareren voor mij. Nu mag ik een maand extra lang wachten.
Vaste prik bij de NS app!!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.