beantwoord

reizen op relening

  • 1 December 2021
  • 4 reacties
  • 721 Bekeken

Ik heb reizen op rekening aangezet, maar ik wil dit uitzetten, ik heb dus al gebeld en nu hebben ze mn dal abonnement stopgezet terwijl ik gewoon alleen mijn reizen op rekening stop wil zetten en alles gewoon manueel wil doen, ik kan dit nergens vinden 😩 help!

icon

Beste antwoord door Momo 1 December 2021, 18:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u Reizen op rekening stop wilt zetten, moet u Flex stopzetten. Dat kan bij Klantenservice als u het abonnement langer dan een maand heeft. U moet dan nog met uw kaart langs het automaat op een station. Daar kiest u voor bestelling ophalen en dan gaat het vanzelf.

Reputatie 6
Badge +2

Wat meer contrôle en handhaving roept geen agressie op, maar voorkomt het juist. De opgekropte ergernis van de betalende reiziger mag best wat meer meetellen.

Er staat een spelfout in je “handtekening”, "controle” is zonder dakje.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb reizen op rekening aangezet, maar ik wil dit uitzetten, ik heb dus al gebeld en nu hebben ze mn dal abonnement stopgezet terwijl ik gewoon alleen mijn reizen op rekening stop wil zetten en alles gewoon manueel wil doen, ik kan dit nergens vinden 😩 help!

Je kunt flex dal voordeel opzeggen (niet omzetten naar Flex basis) en na opzegging van jouw kaart halen bij een automaat. Als je opgezegd hebt, kun je dal voordeel op saldo (jaarabonnement) aanvragen. Deze moet je daarna werd op jouw kaart zetten. Daarna reis je op saldo met 40% korting in de daluren. Opzeggen en aanvragen kun tegelijkertijd doen via klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Het abonnement wat je had was dan blijkbaar een Flex abonnement. Met een Flex abonnement reis je altijd op rekening. Zet je het reizen op rekening uit dan is ook gelijk het abonnement stopgezet, dat is aan elkaar gekoppeld. Qua abonnementen is alleen Dal Voordeel nog als abonnement op saldo verkrijgbaar, daarmee reis je niet op rekening maar weer op saldo. Dit abonnement zou je dan nu weer als saldo abonnement af kunnen sluiten. Wil je een ander abonnement, dan is dat alleen als Flex abonnement beschikbaar en dus met reizen op rekening.

Reageer