rekening | NS Community
beantwoord

rekening


In mijn reisoverzicht staan niet alle reizen welke ik gemaakt heb met andere vervoerders ( 8 dagen geleden), meerdere keren gehad.

als ik betaal overzicht op vraag staat er geen rekeningen (werdt wel vandaag afgeschreven).

Reeds twee keer gebeld en dus twee keer lang in de wacht, tijdes de tweede keer bellen werkte hij op eens maar de volgende keer inloggen niet meer.

ingelogd met app toen kreeg ik de melding onbekende fout met communicatie met mijn ns.

Han

icon

Beste antwoord door Daniël NS 18 May 2022, 20:15

Bekijk origineel

11 reacties

Goedemiddag Misdo013 en welkom op de NS Community! 

Goed dat je even bij ons aan de bel trekt. Als ik je dus goed begrijp dan zijn dit reizen met andere vervoerders geweest? Het gebeurd namelijk wel eens dat deze niet volledig of niet correct in te zien zijn via MijnNS. Ik adviseer voor dit soort reizen dan ook altijd om ook een account te nemen bij de klantenservice OV-chipkaart. Wel nog even een vraagje, je hebt wel een NS Flex abonnement? Anders zijn de reizen met andere vervoerders sowieso niet in te zien in MijnNS. 

Badge +3

Maar bij OV-chipkaart staan er (Flex) geen prijzen bij, dus kan je een incasso niet controleren. Men moet gewoon zorgen dat je toegang krijgt tot je facturen (inloggen met het e-mail adres waar de factuurnotificatie op binnenkomt).

Sanne NS,

 

ik heb een flex basis en ik zie wel 1 van de 4 reizen in het overzicht.

 

het grootste probleem is dat wel het reisbedrag ( per maand)  wordt afgeschreven van mijn rekening maar als ik kijk bij de rekeningen staat er er zijn geen rekeningen?

in de app staat onbekend communicate fout met mijn ns bij rekening.

Han

Reputatie 6

Als je de facturen niet in je account kan zien dan kan het zijn dat je Mijn NS account niet goed gekoppeld is. Ik raad je aan om contact op te zoeken met de Klantenservice om dit na te laten kijken en op te laten lossen als dit het geval is.

Badge +3

in de app staat onbekend communicate fout met mijn ns bij rekening.

Facturen zijn niet in te zien in de app, daarvoor moet je op de Mijn NS website zijn.

https://www.ns.nl/mijnns#/betaaloverzicht

Op de 2e pagina van een factuur staan je reizen gespecificeerd.

 

Bij rekening overzicht op mijn NS staat geen facturen reeds al diverse keren gebeld met klantenservice maar kom niet verder.

Badge +3

Bij rekening overzicht op mijn NS staat geen facturen reeds al diverse keren gebeld met klantenservice maar kom niet verder.

Oh, oke maar je krijgt wel (maandelijks) e-mails dat er een factuur voor je klaar staat? Met dat adres zou je dan moeten inloggen op Mijn NS.

Reputatie 6

Het lijkt er dan inderdaad op dat je account niet goed gekoppeld is. Ik raad je alsnog aan om contact op te zoeken met de Klantenservice. Als dit geen optie meer voor je is dan kan je contact met me op zoeken via een privébericht. Dan gaan we daar verder kijken wat hier aan de hand is.

Reputatie 6

Ik heb inmiddels privécontact gehad met Misdo013 en zijn account aangepast waardoor hij nu weer toegang heeft tot zijn facturen! Mijn vermoeden was correct, het Mijn NS account was in dit geval niet goed gekoppeld.

Daniël,

 

bedankt het werkt.

 

Han Misdorp

Badge +3

Hou er rekening mee dat (bus)reizen soms langer op zich laten wachten, en over meerdere facturen verspreid kunnen zijn, zie 

Maar uiteindelijk klopt het.

Reageer