Hi, ik heb eerder vandaag voor mijn ticket betaald alleen ik heb niks binnen gekregen. Zou ik het geld terug mogen vragen? Ik heb op dit moment mijn 2de ticket moeten kopen.
Bladzijde 1 / 1
Als je twee identieke e-tickets hebt gekocht, dan kun je hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
In de toekomst is het raadzaam om meteen rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice als je het ticket niet ontvangt; zij kunnen het opnieuw versturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.