beantwoord

Ticket niet binnen

  • 4 June 2022
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Hi, ik heb eerder vandaag voor mijn ticket betaald alleen ik heb niks binnen gekregen. Zou ik het geld terug mogen vragen? Ik heb op dit moment mijn 2de ticket moeten kopen.

icon

Beste antwoord door Tochjo 4 June 2022, 14:05

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Als je twee identieke e-tickets hebt gekocht, dan kun je hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

In de toekomst is het raadzaam om meteen rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice als je het ticket niet ontvangt; zij kunnen het opnieuw versturen.

Reageer