Skip to main content

Dag, 

Via de ns app kan ik mijn transacties niet inzien. Deze heb ik nodig om mijn reizen te declareren. Hoe kan ik bij de transacties?

 

Groet 

Hey KimVerdijk, en welkom op de NS Community!

Wat balen dat je dit niet kunt inzien. Ik neem aan dat je refereert naar je reisgeschiedenis? Heb je wel je OV-chipkaart toegevoegd aan je account? Dit kan als je inlogt in je Mijn NS-account op de startpagina.
Let er ook goed op dat je de juiste periode instelt bij je reisgeschiedenis, anders kan het zijn dat je inderdaad geen reizen te zien krijgt.
Reis je met NS Flex? Dan komen al je reizen aan het einde van de maand ook op een factuur te staan die je kunt gebruiken als declaratie.

Kom je er echt niet uit, dan kun je altijd contact opnemen met de Klantenservice.


Mijn NS heeft regelmatig storingen waardoor je reishistorie niet getoond kan worden.

Een declaratie kan je niet maken vanuit de NS app, maar moet via de Mijn NS website.


Reageer