Afgelopen zaterdagochtend vergat ik uit te checken op station Amersfoort Vathorst. Toen ik gisteren naar "Mijn reishistorie" ging, stond de reis er nog niet op, dus ik kon niets ondernemen. Maar nu vanmorgen staat de reis nog steeds niet in Mijn NS. Er wordt beweerd dat het 24 uur kan duren, maar het is inmiddels al bijna 72 uur. Wat is er aan de hand?
Bladzijde 1 / 1
Hallo RenéeV en welkom bij de NS Community,
Met NS Flex kan het een aantal dagen duren voordat deze gegevens volledig zijn geladen. De 24 uur was in het verleden het geval bij reizen op saldo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.