Skip to main content

Goedemiddag, 

Gisteren is mijn ov chipkaart tussen de kinderwagen gevallen tijdens de busreis en is hij gescheurd. Hierdoor heb ik niet kunnen uitchecken bij mijn eind bestemming. Het lukt mij ook niet om uitchecken gemist te doen. 

Kunt u mij hiermee helpen?

Heeft u bij uw bus niet uitgecheckt? Dan gaat het inderdaad niet via NS. Uitcheck gemist is dan de koninklijke weg, kunt u aangeven wat niet lukt?


U zult een nieuwe OV-chipkaart moeten aanvragen via ov-chipkaart.nl. De gemiste uitcheck zou u via de vervoerder kunnen corrigeren.


Als je via de website van OV chipkaart de optie hebt aangevinkt om een melding te krijgen bij uitcheck gemist, moet je wachten tot je een e-mail krijgt. Eerder kun je niet claimen. Als je geen OV chipkaart account hebt, moet je denk ik contact opnemen met de vervoerder. Hoe dan ook, de NS is hier geen partij.


Reageer