beantwoord

Uw reistransacties kunnen niet opgehaald worden

  • 18 September 2018
  • 11 reacties
  • 1522 Bekeken

Ik heb alle adviezen opgevolgd, maar kan nog steeds niet mijn reishistorie inzien. Geen oude of geblokkeerde kaarten bij mijn producten. Meer dan enkele dagen afgewacht (ruim een week). Kaart verwijderd en weer toegevoegd. Klantenservice gebeld. Zij kunnen niet helpen. Ik moest maar mijn maandelijkse factuur als declaratie gebruiken. Ik wil echter wekelijks bij verschillende bedrijven kunnen declareren. En tussentijds mijn reizen kunnen zien. Waarom wordt ik door de NS van het kastje naar de muur gestuurd?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 September 2018, 17:25

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Hallo devriesjg, en welkom bij de NS Community!

Wat vervelend dat je hier al zolang mee bezig bent!
Mag ik vragen met welk abonnement of reisproduct je onderweg bent?
De reishistorie van NS Flex kan namelijk een aantal dagen op zich laten wachten.
NS Flex zonder abonnement. Ik reis nu 9 dagen met NS Flex. Dat het een tijdje duurt voor de reisgegevens beschikbaar zijn, is begrijpelijk. Maar er staat deze melding:


En bovenstaande duidt eerder op een storing...
Goed, het even geduurd maar mijn reistransacties kunnen opgehaald worden. Jammer genoeg alleen van de laatste zeven dagen. Wanneer ik alle andere opties selecteer, krijg ik weer de melding: uw reistransacties kunnen niet opgehaald worden. Terwijl ik wel al langer dan zeven dagen met NS Flex reis.
N.B. op de Android app werkt de reishistorie ook nog niet.
Dat is wel heel erg vreemd. Zou je mij een privébericht willen sturen met jou postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Ik heb het uitgezocht en ik heb het vermoeden dat de gegevens nog niet volledig zijn verwerkt. Het is even afwachten, maar waarschijnlijk zullen deze op korte termijn zichtbaar zijn. devriesjg zal mij op de hoogte houden en indien nodig zal ik ingrijpen. Waarschijnlijk zal dat niet nodig zijn.

Ik kan niet mijn reishistorie zien ook… Ik heb de zelfde chipkaart, niks is veranderd

Badge +3

Storing Mijn NS,

De Mijn NS startpagina/dashboard kan ook mijn producten niet laden, maar bij Mijn producten staan ze gewoon. Facturen ook zichtbaar. 

Reishistorie zoals in het screenshot werkte bij mij ook niet, maar na nog een keer proberen wel… en daarna (voor een andere kaart) weer niet…

Gremlins dus! :sweat_smile:

Moderators: dit alles als reactie op een 3 jaar oud topic, maar daar kan @Teodora_Gaidyte ook niets aan doen.

Dit probleem is al heel lang zo,maanden ...ik kan ook mijn ns tegoed op de kaarten niet zien..heel erg vervelend...gelukkig kan dat wel op de ov chipkaart site,maar voorheen kon ik dat gewoon hier zien.verder zou t ook fijn zijn dat als je per bus reist je tegoed op de ov chipkaart hier bij ns klopt,dat tegoed werd nooit bijgewerkt en is alleen te zien bij ov chipkaart..ook erg verwarrend...

Badge +3

Dit probleem is al heel lang zo,maanden ...ik kan ook mijn ns tegoed op de kaarten niet zien..heel erg vervelend...gelukkig kan dat wel op de ov chipkaart site,maar voorheen kon ik dat gewoon hier zien.verder zou t ook fijn zijn dat als je per bus reist je tegoed op de ov chipkaart hier bij ns klopt,dat tegoed werd nooit bijgewerkt en is alleen te zien bij ov chipkaart..ook erg verwarrend...

Dat komt omdat de NS geen toegang heeft tot de actuele kaartinformatie, TLS/OV-chipkaart heeft die wel.

Het in Mijn NS getoonde saldo is dus het saldo na de laatste transactie bij NS, dus een in/uitcheck of saldo laden bij een NS automaat.

Bij reizen op saldo zul je dus ook geen treinreizen met andere vervoerders of bus/tram/metro reizen zien.

Goedemorgen. Ik heb dinsdag 7 november gereisd, maar in mijn reishistorie staat de reis nog steeds niet vermeld (24 uur ruim verstreken). had op de heenreis tussen Den Haag CS en Utrecht CS flinke vertraging: Er staat: Er zijn geen reistransacties bekend voor de opgegeven periode en OV-chipkaart

Merkwaardigerwijs staan de reisgegevens bij het startscherm wel: 

Di 7 nov 2023 22:04 Check-uit Den Haag Centraal

21:20 Check-in Utrecht Centraal

17:17 Check-uit Utrecht Centraal

15:18 Check-in Den Haag Centraal

Wanneer komen de reisgegevens ook bij de reishistorie?

Hier kan soms vertraging in zitten, helaas. Dit kan tot max. 3 weken duren, maar meestal wel dezelfde week nog.

Reageer