Wat vervelend dat je hier al zolang mee bezig bent!
Mag ik vragen met welk abonnement of reisproduct je onderweg bent?
De reishistorie van NS Flex kan namelijk een aantal dagen op zich laten wachten.
En bovenstaande duidt eerder op een storing...
N.B. op de Android app werkt de reishistorie ook nog niet.
Ik kan niet mijn reishistorie zien ook… Ik heb de zelfde chipkaart, niks is veranderd
.
Storing Mijn NS,
De Mijn NS startpagina/dashboard kan ook mijn producten niet laden, maar bij Mijn producten staan ze gewoon. Facturen ook zichtbaar.
Reishistorie zoals in het screenshot werkte bij mij ook niet, maar na nog een keer proberen wel… en daarna (voor een andere kaart) weer niet…
Gremlins dus!
Moderators: dit alles als reactie op een 3 jaar oud topic, maar daar kan
Dit probleem is al heel lang zo,maanden ...ik kan ook mijn ns tegoed op de kaarten niet zien..heel erg vervelend...gelukkig kan dat wel op de ov chipkaart site,maar voorheen kon ik dat gewoon hier zien.verder zou t ook fijn zijn dat als je per bus reist je tegoed op de ov chipkaart hier bij ns klopt,dat tegoed werd nooit bijgewerkt en is alleen te zien bij ov chipkaart..ook erg verwarrend...
Dit probleem is al heel lang zo,maanden ...ik kan ook mijn ns tegoed op de kaarten niet zien..heel erg vervelend...gelukkig kan dat wel op de ov chipkaart site,maar voorheen kon ik dat gewoon hier zien.verder zou t ook fijn zijn dat als je per bus reist je tegoed op de ov chipkaart hier bij ns klopt,dat tegoed werd nooit bijgewerkt en is alleen te zien bij ov chipkaart..ook erg verwarrend...
Dat komt omdat de NS geen toegang heeft tot de actuele kaartinformatie, TLS/OV-chipkaart heeft die wel.
Het in Mijn NS getoonde saldo is dus het saldo na de laatste transactie bij NS, dus een in/uitcheck of saldo laden bij een NS automaat.
Bij reizen op saldo zul je dus ook geen treinreizen met andere vervoerders of bus/tram/metro reizen zien.
Goedemorgen. Ik heb dinsdag 7 november gereisd, maar in mijn reishistorie staat de reis nog steeds niet vermeld (24 uur ruim verstreken). had op de heenreis tussen Den Haag CS en Utrecht CS flinke vertraging: Er staat: Er zijn geen reistransacties bekend voor de opgegeven periode en OV-chipkaart
Merkwaardigerwijs staan de reisgegevens bij het startscherm wel:
Di 7 nov 2023 22:04 Check-uit Den Haag Centraal
21:20 Check-in Utrecht Centraal
17:17 Check-uit Utrecht Centraal
15:18 Check-in Den Haag Centraal
Wanneer komen de reisgegevens ook bij de reishistorie?
Hier kan soms vertraging in zitten, helaas. Dit kan tot max. 3 weken duren, maar meestal wel dezelfde week nog.
Hoi, ik wil mijn reishistorie inzien, omdat ik deze moet kunnen declareren. Nu staat hier de melding “
Jouw reistransacties kunnen niet opgehaald worden”. Wat moet ik nu doen om dit wel zichtbaar te kunnen laten worden? Mvg
Goedemiddag maudvanwalbeek. Welkom bij de NS Community.
Het is lastig te zeggen wat er precies aan de hand kan zijn. Kan je specifiek aangeven waar in het NS-account je zit, van welke periode je de reisgegevens wil, of je wel het correcte OV-chipkaartnummer in je account hebt gekoppeld, etc?
Hallo,
Ik had zojuist exact hetzelfde probleem, reishistorie van de afgelopen 8 maanden niet zichtbaar. Maar het blijkt nu wel weer te werken in mijn geval.
Ik mis nu ook reishistorie en mijn abonnement kan niet worden getoond. Niet handig want dat wilde ik vandaag nog (i.v.m. de periode daarna dat je niet weer kunt wijzigen). Mocht het nog niet duidelijk zijn: NS, jullie hebben een storing.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.