Hoi,
Ik heb een veelgebruikte mijn ns account waar alles in staat (gegevens en ov-chipkaart) Dit account is account1
Ik heb ook nog een mijn ns account die nog wel bestaat, maar jaren inactief is.Deze noemen we account2
In account1 staat een mailadres die ik niet meer gebruik, maar die wil ik dus overzetten naar mijn andere mailadres. Helaas is dat het mailadres dat ik heb gebruikt bij account2 vroeger; daarom zegt mijnns dat ik het mailadres niet kan wijzigen, want het mailadres van account2 is al bekend bij de ns.
Daarom wilde ik account2 verwijderen, maar dan krijg ik een foutmelding (door een technische storing is het niet gelukt om je inloggegevens te verwijderen, onze excuses voor het ongemak. We adviseren het op een later moment nog eens te proberen.
Dus ik hiermee naar de chat klantenservice. Zegt diegene dat ik alles maar over moet zetten naar account2! D
Je hoeft niets te verwijderen. Log in met je nieuw e-mailadres en koppel je OV-Chipkaart in je nieuw account.
Dat is wat ik je duidelijk probeer te maken. het is niet mogelijk om het te vervanderen omdat er al een Mijn NS account bestaat met je nieuwe e-mailadres. Als je met je nieuwe e-mailadres inlog en je kaart koppel krijg je alle informatie terug omdat de informatie op je kaart is en niet in je account.
Ik wil nog gewoon mijn reisgeschiedenis en alles inkijken op het account wat ik gebruik.
En nu kan ik niet meer inloggen bij mijnns op account1. Zegt die dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet klopt. Probeer het opnieuw. Een nieuw wachtwoord sturen lukt ook al niet.
Ik hoop echt dat de ns ooit weer zo goed wordt als vroeger. Een mailadres wijzigen zou heel makkelijk moeten zijn.