NS Online stelt dat wanneer zij mijn klacht doorzetten naar NS klachten ik geen terugkoppeling krijg.
het klachtenprotocol van NS stelt echter dat dit wel kan.
NS Online stelt dat wanneer zij mijn klacht doorzetten naar NS klachten ik geen terugkoppeling krijg.
het klachtenprotocol van NS stelt echter dat dit wel kan.
Hi Gerardhd!
Je ontvangt direct een reactie op je klacht wanneer deze ingediend wordt. Wanneer jouw klacht ter evaluatie bijvoorbeeld nog doorgezet wordt naar een andere afdeling, zal daar geen terugkoppeling meer op komen. Als je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, kun je dit nog melden bij de geschillencommissie.
Hi Gerardhd!
Je ontvangt direct een reactie op je klacht wanneer deze ingediend wordt. Wanneer jouw klacht ter evaluatie bijvoorbeeld nog doorgezet wordt naar een andere afdeling, zal daar geen terugkoppeling meer op komen. Als je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, kun je dit nog melden bij de geschillencommissie.
Dat is dan zeker nieuw.
Ik heb in december 2022 persoonlijk een brief met klachten afgegeven op NS hoofdkantoor in Utrecht. Geen ontvangstbevestiging, geen reactie binnen 4 weken. Na 4 maanden nog niets gehoord te hebben weer naar hoofdkantoor gegaan met vraag naar status. Toen werd ik ineens die week gebeld. Er werd niet serieus op mijn klacht ingegaan en ik.kreeg 2 meereisretours. Dus ik als pleister op de wonde mag ik kosten maken om iemand met mij te laten reizen?
Hi Gerardhd!
Je ontvangt direct een reactie op je klacht wanneer deze ingediend wordt. Wanneer jouw klacht ter evaluatie bijvoorbeeld nog doorgezet wordt naar een andere afdeling, zal daar geen terugkoppeling meer op komen. Als je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, kun je dit nog melden bij de geschillencommissie.
In de klachtenprocedure staat duidelijk dat ik via Twitter een klacht kan indienen en binnen 4 weken een reactie kan verwachten.
waarom geeft u ook al verkeerde informatie?
Hi Gerardhd!
Je ontvangt direct een reactie op je klacht wanneer deze ingediend wordt. Wanneer jouw klacht ter evaluatie bijvoorbeeld nog doorgezet wordt naar een andere afdeling, zal daar geen terugkoppeling meer op komen. Als je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht, kun je dit nog melden bij de geschillencommissie.
Verwacht vooral niet te veel van zo’n terugkoppeling, met name als het om een klacht tegen een personeelslid gaat. De meeste klachten worden intern afgehandeld en krijg je hooguit een standaard antwoord op.
Verwacht vooral niet te veel van zo’n terugkoppeling, met name als het om een klacht tegen een personeelslid gaat. De meeste klachten worden intern afgehandeld en krijg je hooguit een standaard antwoord op.
NS heeft mijn klacht inmiddels coulant afgehandeld. Met excuses
Mooi.
Nu, terug naar de vraag: je hebt wel degelijk antwoord gekregen, namelijk dat er geen verdere terugkoppeling wordt gegeven.
Vooral bij personeel dat zich persoonlijk misdraagt, kan ik me ‘geen verdere terugkoppeling’ wel voorstellen. Wat had de klager dan eigenlijk voor reactie willen hebben ? Helaas… de openbare schandpaal op het Zoodje is inmiddels afgeschaft.
Dan heb je mogelijk mijn bericht en/of het klachtenprotocol niet goed begrepen.:
”Als u telefonisch of online (zie artikel 10.1) uw klacht
indient, dan streeft NS Klantenservice ernaar om, waar de
aard en inhoud van uw klacht dat toelaten, direct met u
tot een oplossing te komen. Als het om welke reden dan
ook niet mogelijk mocht blijken om direct een oplossing
te bereiken, dan geeft NS Klantenservice u uiterlijk
binnen vier weken antwoord. NS Klantenservice laat u
weten of u nog aan- vullende informatie of bewijsstukken
moet verstrekken om uw klacht te kunnen behandelen.”
=> Oplossing is waar het om ging, en die bleef uit.
totdat Rory mijn klacht ging oplossen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.