Skip to main content

Kan de bug worden opgelost die het mogelijk maakt om bij een reeds verlopen ov-chipkaart die nog gekoppeld is in MijnNS samenreiskorting te activeren? Dit voorkomt onnodig te veel betalen.

Kun je de verlopen kaart niet verwijderen?


Natuurlijk kan dat, maar als softwareontwikkelaar geloof ik persoonlijk meer in het oplossen van softwarefouten in de software dan bij de gebruiker


Deze chipkaart werkte ook nog gewoon… (persoonsgegevens en foto nog wat geanonimseerd maar geldig tot 08-04-19 nogwat!).

Deze (zakelijke) reiziger kreeg natuurlijk het advies om toch maar een nieuwe kaart te regelen. Andere reizigers krijgen voor minder een ‘boete’ 🤣

Alles wat nodig was zichtbaar (of leesbaar van de chip) dus waarom een nieuwe als deze gewoon nog prima werkt?

Dus een (anonieme ook) ov-chipkaart verloopt na 5 jaar wegens dit ?? 🙄

 

 


Natuurlijk kan dat, maar als softwareontwikkelaar geloof ik persoonlijk meer in het oplossen van softwarefouten in de software dan bij de gebruiker

De reizigers hier kunnen echter geen softwarefouten oplossen. Je zult dan toch telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact moeten opnemen met NS klantenservice.


Reageer