Bij het inloggen op community.ns.nl kreeg ik de melding dat mijn wachtwoord niet klopte.
Ik wil vervolgens mijn wachtwoord resetten.
De mail voor het herstellen van je wachtwoord komt echter niet aan in mijn mailbox
Op de chat heeft
Ik kan dus weer inloggen.
Maar waarom krijg ik (nog steeds) geen mail als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
Waarom weten medewerkers op de telefonische klantenservice niet, dat er een verschil van inloggen is voor Mijn NS en de Community?
(Ik kreeg een mail om mijn wachtwoord voor het NS account te veranderen, terwijl ik geen probleem heb met Mijn NS.
Ik kreeg daarna zelfs nog een mailtje om Mijn NS te activeren!)
Gelukkig was
zodat ik weer kan inloggen op dit forum.
Ik krijg dus (nog steeds) geen mail van de NS wanneer ik hier mijn e-mailadres invul.
Hebben meer mensen de ervaring dat de e-mail voor het herstellen van je wachtwoord niet aankomt?